Naakte designer Marc Jacobs laat vrouwen naar adem happen

Marc Jacobs heeft het blijkbaar nog niet druk genoeg. Behalve met zijn eigen modelabel en de mooiste tassen en koffers ter wereld ontwerpen voor Louis Vutton heeft hij van Coca Cola een vette klus gekregen.

Maar als voorproefje heeft hij zijn eigen onblote en afgetrainde lichaam alvast in de strijd gegooid…………..

Als startschot van de door hem te ontwerpen campagne werd een commercial gemaakt: ‘Marc Jacobs’ PhotoBooth Break’. Daarin zien we Marc Jacobs zelf in de hoofdrol, mét bloot bovenlijf. Het is een knipoog naar de legendarische reclamecampagnes van Coca-Cola uit de jaren ’90, waarin we kennismaakten met de Cola Light Break met z’n hunk.

In het nieuwe filmpje vallen een aantal meisjes in zwijm als ze Marc zonder shirt zien, terwijl hij van een blikje cola drinkt. “Ik vind het nog altijd raar dat mensen willen dat ik mijn shirt uittrek. Maar weet je, ik word binnen 2 maanden 50 jaar, dus ik denk dat ik blij zou moeten zijn”, laat de bijna Abraham weten.

Lees ook:Hoe geil is de nieuwe Coca Cola Light-man?
Lees ook:Flesje Coca Cola als verleidingstruc
Lees ook:Boze vrouwen kopen express het verkeerde soort koffie voor hun vent
Lees ook:CocaCola-spot laat de alledaagse realiteit zien van het ‘nemen’ van een kind
Lees ook:Commercial beantwoordt homofobie met bakken vol liefde

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>