Commercial beantwoordt homofobie met bakken vol liefde

GayHoneyMaidHoney Maid is een Amerikaanse merk crackers en vorige maand kwamen ze met een reclamespot, waar ze in de VS van achterover vielen.

In het filmpje komen alle moderne relatie- en gezinsvormen in beeld, van vele kleuren, smaken en geaardheden.

Dus ook een homostel met kinderen, een gemengd gezin qua huidskleur en een familie bedekt onder tatoeages

De respons was overdonderend, zowel in negatieve als in positieve zin……

Dat meldt Adformatie.

Ze waren gewaarschuwd, want eerder kwamen Coca-Cola en Doritos met homo’s in reclames reeds onder vuur te liggen van de rechts-religieuzen.

De oerkeurige en christelijke ‘One Million Moms’ verklaarde de spot ‘diep beledigd’ vanwege gebrek aan respect door de homoseksuele agenda te steunen. En de Decency Organization vergeleek Honey Maid zelfs met de duivel in hoogst eigen persoon.

En wat doe je dan als je echt bijbels bent? Juist ja, dan bedelf je al die haat-campagnes onder heel veel liefde, dus ook homoliefde!

Lees ook:Een vette lach en een empathische traan om de troonswissel
Lees ook:Vrouwen winnen de strijd van mannen om de beste kant van het bed
Lees ook:Een homohater is 9 van de 10x zelf homo
Lees ook:Bier-reclame met zwangere mannen
Lees ook:Net als bij sigaretten en drank een waarschuwing voor overspel-sites

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>