Brangelina verdient even 5 miljoen met deze trouwkiekjes

De foto’s van de bruiloft van Angelina Jolie en Brad Pitt zouden de Amerikaanse bladen zo’n 2 miljoen dollar hebben gekost.

De eerste foto’s verschenen dinsdag online. Op een daarvan is Jolie te zien in haar trouwgewaad.

Verder verscheen een gezinsportret van het kersverse bruidspaar en hun 6 kinderen op de cover van PEOPLE en een foto van het zoenende koppel op die van HELLO!.

Het stel, samen goed voor een geschat vermogen van zo’n 385 miljoen dollar verkocht de foto’s een week na hun geheime huwelijk op 23 augustus in Framkrijk.

Volgens bronnen bundelden de bladen hun krachten om het bedrag te kunnen betalen.

Het is niet de eerste keer dat Pitt en Jolie flink verdienen aan foto’s van hun privéleven. In 2006 verkochten ze de eerste foto’s van hun dochter Shiloh aan PEOPLE voor 4 miljoen dollar. Dat geld ging naar het goede doel.

In 2007 gingen foto’s van hun zoon Pax voor een onbekend bedrag eveneens naar PEOPLE en HELLO! Het recordbedrag kregen ze in 2008, voor de eerste foto’s van tweeling Vivienne Marcheline en Knox Leon, waar ze 14 miljoen dollar voor cashten.

Ook de opbrengst van de foto’s van de officiële trouwdag van Brangelina gaat naar een goed doel.

Lees ook:Ex Kim Kardashian schenkt zijn opbrengst sextape op haar trouwdag
Lees ook:Zelfs voor 100 miljoen gaat deze vrouw het niet doen (met een man trouwen)
Lees ook:Ex-vrouw olietycoon Harald Hamm laat zich niet met miljard afschepen
Lees ook:Flink dokken voor een date met Brad Pitt
Lees ook:Brad Pitt is verleid door Chanel en wie zou dat niet doen voor 7 miljoen?

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>