Een man in een recessie-onderbroek is opeens woest aantrekkelijk!

zeeman-abri1Björn Borg, Frank Rijkaard en hoe heten alle andere types die van die wannabe-onderbroeken op de markt brachten?

Afijn: ze kunnen het schudden.

Want de man van 2010 hult zich in de gele onderbroek van textielsupermarkt Zeeman!

De herenboxers en nu ook dameshipsters zijn zelfs tijdelijk niet verkrijgbaar, omdat er een ware run op is ontstaan.

De prijsvriendelijke winkelketen maakte deze versie in hun huiskleuren uit protest tegen de alomtegenwoordige belangstelling voor ‘overdreven dure merken’.

Om die reden konden liefhebbers het ding online bestellen en hoefden ze alleen €4,- verzendkosten te betalen.

Sympathisanten van de actie, o.a. aanwezig op Hyves, zouden deze online gepromoot hebben en o.a. daardoor zag het bedrijf alle 8000 exemplaren in 4 dagen tijd over de digitale toonbank gaan.

Marketing is het halve werk. Dat geldt voor de voetbalplaatjes van Albert Heijn, maar dat bepaalt ook wat wij op een bepaald moment hip of sexy vinden. En dat is dus nu deze knalgele recessie-onderbroek van notabene Zeeman. Want een stunt!

Lees ook:Mannen shoppen vaak online als ze dronken zijn…..
Lees ook:Trouwjurk van 3 tientjes bij Zeeman reeds uitverkocht
Lees ook:O wat ben je mooi! (met photoshop)
Lees ook:Nog geen 2 dagen is je geheim veilig bij een vrouw
Lees ook:Recessie houdt Spaanse paren bij elkaar

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>