Je eigen Kloris als een David Beckham in een ondergoedreclame

Eerlijk is eerlijk: het idee kwam vorig jaar The Sun. Toen David Beckham voor de zoveelste keer had laten zien hoe ideaal zijn lijf wel niet is, vroeg de redactie gewone mannen om de poses aan te nemen van de slipjesstud.

En dat leverde aardige plaatjes op, vergelijkbaar met de DOVE-campagnes voor vrouwen.

Ook de Scandinavische ondergoedfabrikant Dressman wil terug naar de realiteit en heeft een reclamecampagne bedacht waarin mannen met uiteenlopende lichaamsbouw figureren.

Vorige maand lanceerden ze de campagne #JustTheWayYouAre om het beeld van het ‘perfecte’ mannenlichaam te veranderen.

“We willen laten zien dat het ene lichaam niet mooier of normaler is dan het andere. Er bestaat niet 1 perfect type man, er zijn alleen maar perfecte mannen”, aldus de marketingmanager. De ‘dadbod’ wordt ook steeds populairder bij vrouwen immers.

De nieuwe reclame toont oudere mannen, magere kerels, dikkere mannen en ook de typisch gespierde man. “Het gaat om vertrouwen in jezelf, niet om het beeld wat de mode-industrie ons oplegt.” De campagne lijkt een succes, want de omzet is aanzienlijk gestegen sinds de start van de campagne.

Lees ook:Een kwart van de mannen stuurt zijn vrouw met liefde naar de cosmetisch chirurg
Lees ook:Gefeliciteerd, u heeft zojuist een lesbiënne gebaard!
Lees ook:Vijftig Tinten Geweld
Lees ook:Wat je zegt tijdens een scheiding kan een kind voor altijd tekenen
Lees ook:Sorry heren, maar zo zien echte vrouwen eruit in ondergoed!

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>